sabbatical 2009-2010 - Reisverslagen van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu sabbatical 2009-2010 - Reisverslagen van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu

sabbatical 2009-2010

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site.
Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen nam toe, het begon weer te kriebelen! Ik was dan ook alweer een tijdje op een nieuw plan aan het broeden.
Deze keer mag ik mijn reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Cultureel Cusco

16 Maart 2010

Van de zoutvlaktes in Uyuni naar Copacabana

05 Maart 2010

Bolivia op zn best

25 Februari 2010

Sfeervol Mendoza & kleurrijk Salta

21 Februari 2010

Reunie in Puerto Madryn
Saskia

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site. Ik heb destijds vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en daarna ben ik doorgereisd naar Tibet, Thailand en Cambodja. In 2007 werd het weer tijd voor een volgende verre reis. Ditmaal was de bestemming India. Mijn belevenissen aldaar zijn ook terug te lezen. Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen neemt toe. Het begint weer te kriebelen! Ik ben dan ook alweer een tijdje op een plan aan het broeden. Deze keer mag ik mijn (geplande) reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 109954

Voorgaande reizen:

20 September 2009 - 17 Maart 2010

sabbatical 2009-2010

02 Juni 2007 - 20 Juni 2007

Incredible India

08 Augustus 2005 - 29 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: