Merry Christmas - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

24 December 2005 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik iedereen een fijne kerst toewensen en alvast de beste wensen voor 2006!!!

xxx

  • 24 December 2005 - 11:08

    Rene:

    Hoi Saskia, jij ook fijen kerst en 2006. zit je nog Pai, the Sunhut, een heel erg leuk resort daar. geniet van je ontdekkingsreis. Groet Rene.

    ps, mijn website is juist geupate, laatste nieuws uit Nepal
    gaat het zien www.stichting-veldwerk.org
    doeg he, Rene x

  • 24 December 2005 - 15:31

    Pap En Mam:

    Hoi lieverd, van ons natuurlijk ook fijne kerstdagen toegewenst maak er iets onvergetelijks van!!!!!
    Dikke kus van ons.

  • 25 December 2005 - 09:50

    Jeroen:

    Sassefras!!! jij ook hele fijne dagen! Hier is verder alles goed. pas goed op jezelf en veel plezier nog! dikke kus Jeroen

  • 25 December 2005 - 13:19

    Lijn:

    Lieve Sas,

    Jij ook een hele fijne kerst toegewenst en geniet van deze aparte, maar mooie kersttijd in Thailand! Natuurlijk ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en maak er iets onvergetelijks van!

    Veel liefs en 'n dikke kus, Lijn

  • 25 December 2005 - 17:41

    Oom Ton:

    Hi Sas,
    ook van Carla en mij Hele Fijne dagen en alvast een gezond 2006 toe gewenst.

    Liefs en xxx

    Carla en Ton

  • 26 December 2005 - 08:07

    J&M:

    Sassie,
    Een hele fijne kerst gewenst, maak er iets leuks van in het "VERRE".Een knalkus van ons samen.
    J&M**

  • 26 December 2005 - 10:07

    Barend:

    Hey zus,
    Merry Christmas! Nog thaise kerstmannen gezien? Geniet ervan.

    Dikke kus,
    Barend en Elma

  • 26 December 2005 - 10:53

    Opa's En Oma:

    Wij wensen je ook fijne dagen en denken veel aan je. Veel plezier en kijk goed uit.
    Liefs van Opa H. Oma S en Opa Piet.

  • 27 December 2005 - 08:22

    Esther:

    Ha Sas,
    Jij ook nog fijne dagen (met terugwerkende kracht welliswaar) en alvast een leuke jaarwisseling maar dat zal vast geen probleem zijn daar!!
    Veel liefs van Esther

  • 27 December 2005 - 10:04

    Albert & Simone:

    Hei Sas, jij ook alvast een gelukkig 2006! Veel plezier nog daar. Groetjes uit een wit Dordrecht.

  • 27 December 2005 - 18:05

    Nic:

    Merry X-Mas to you too!!! Zit je al met je gat op een exotische eiland?? Enjoy the \"buckets\" en veel plezier met oud en nieuw! Liefs Nic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site. Ik heb destijds vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en daarna ben ik doorgereisd naar Tibet, Thailand en Cambodja. In 2007 werd het weer tijd voor een volgende verre reis. Ditmaal was de bestemming India. Mijn belevenissen aldaar zijn ook terug te lezen. Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen neemt toe. Het begint weer te kriebelen! Ik ben dan ook alweer een tijdje op een plan aan het broeden. Deze keer mag ik mijn (geplande) reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 110118

Voorgaande reizen:

20 September 2009 - 17 Maart 2010

sabbatical 2009-2010

02 Juni 2007 - 20 Juni 2007

Incredible India

08 Augustus 2005 - 29 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: