Sawadeeka - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu Sawadeeka - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu

Sawadeeka

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

10 December 2005 | Thailand, Bangkok

ofwel Hallo!!!

Afgelopen week heb ik van iedereen afscheid genomen in Kathmandu en na een relaxte vlucht ben ik veilig aangekomen in Bangkok.

Toen ik arriveerde in Bangkok en mn inmiddels veel te grote backpack op mn rug aan het gooien was, hoorde ik ineens iemand mn naam roepen. Het bleek Ramona te zijn, het Duitse meisje wat ik in Tatopani heb ontmoet tijdens mn trekking. Vorige week hebben we samen in de Hot Springs gezeten en nu stond ze ineens weer voor mn neus. Dus nu moet ik Jochem wel gelijk geven: "toeval bestaat niet"! Dat had gewoon zo moeten zijn.

Wij zijn met zn tweeen op zoek gegaan naar en guesthouse en delen nu een kamer. Dat is een stuk goedkoper en natuurlijk wel zo gezellig :) Dus sindsdien zijn we samen op pad, de straten van Bangkok onveilig aan het maken.

Maar wat een wereld van verschil in vergelijking met Nepal! Het barst hier van de toeristen, de stad is van alle gemakken voorzien en het weer... het is hier gewoon heet! Ik heb sinds lange tijd weer met de ventilator aan moeten slapen.

Inmiddels heb ik aardig wat Wats (tempels) gezien en ook de Grand Palace konden we natuurlijk niet overslaan. Gisteravond zijn we wezen stappen en terecht gekomen in een Irish Pub met geweldige live muziek. Ik kon eindelijk weer een avondje ouderwets rocken! Daarnaast heb ik in 1 avond Bangkok meer mooie mannen gezien dan in 4 maanden Nepal, dus ik kijk mn ogen uit hier ;) (Alleen kijken hoor!) Ik vermaak me dus prima hier!

Ik hoop dat ik binnenkort wat foto's erbij kan plaatsen. Voor nu hou ik het even kort want ik ga weer van het bruisende nachtleven genieten!!!

Groetjes uit het heerlijk warme Thailand,
Sas

  • 10 December 2005 - 16:48

    Dees En Jeroen:

    ja sas, het oog wil ook wat!!!! enjoy deel 2 van je reis. x dees

  • 10 December 2005 - 16:51

    Pap En Mam:

    Heel leuk dat je Ramona hebt leren kennen, met z'n tweetjes is het toch allemaal wat makkelijker.
    Veel plezier in Bangkok er valt daar heel veel te doen, maar de rest van Thailand is ook de moeite waard. Voorzichtig en we zijn benieuwd naar de foto's.
    Dikke knuffel!!!

  • 10 December 2005 - 18:38

    Marieke:

    Hee Sas!

    Fijn dat je vlucht naar Thailand goed is gegaan, heel veel plezier daar! Ik krijg spontaan weer heimwee bij het lezen van je verhalen....
    Geniet er nog maar lekker van, het is hier in Nederland 'onmenselijk koud'zoals ik het al twee weken noem...

    Veel plezier en geniet ervan! Groetjes Mariek

  • 11 December 2005 - 06:22

    Lijn:

    Hi there!

    Ik ga je op de voet volgen, want ik ben benieuwd wat het mooie en warme Thailand allemaal te bieden heeft. Veel plezier met de mannen daar en dikke kus!
    Lijn

  • 12 December 2005 - 06:17

    J&M:

    Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet maar, hoor! Liefs van J&M

  • 12 December 2005 - 08:12

    Nic:

    Thailand is leuk!!! geniet er lekker van. Ennuh maak iedereen hier in het winter landje maar lekker jaloers met je mooie verhalen, het lekkere weer en leuke mannen "alleen om naar te kijken" ;)...
    Liefs Nic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site. Ik heb destijds vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en daarna ben ik doorgereisd naar Tibet, Thailand en Cambodja. In 2007 werd het weer tijd voor een volgende verre reis. Ditmaal was de bestemming India. Mijn belevenissen aldaar zijn ook terug te lezen. Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen neemt toe. Het begint weer te kriebelen! Ik ben dan ook alweer een tijdje op een plan aan het broeden. Deze keer mag ik mijn (geplande) reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 110114

Voorgaande reizen:

20 September 2009 - 17 Maart 2010

sabbatical 2009-2010

02 Juni 2007 - 20 Juni 2007

Incredible India

08 Augustus 2005 - 29 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: