ff onbereikbaar - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu ff onbereikbaar - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu

ff onbereikbaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

07 November 2005 | Nepal, Kathmandu

Dag lieve mensen,

Hier nog even een huishoudelijke mededeling voor degene die geinteresseerd zijn. Morgen vertrek ik voor twee weken naar Tibet. Waarschijnlijk is in Lhasa wel internet, maar ik ga er vanuit dat ik pas weer contact met de buitenwereld kan / wil opnemen als ik weer terug ben in Nepal. Als je dus een tijd niks van me hoort, geen probleem, ben gewoon ff onbereikbaar!

Oma, ik ga kijken of ik voor u een uitzondering kan maken en contact met u kan opnemen, maar anders alvast een fijne verjaardag toegewenst!!!

XXX Saskia

  • 07 November 2005 - 16:15

    Wilco:

    Enjoy Tibet dan! En je leest mij dan bij terugkeer in Nepal (ja; echt waar!);)

    Geniet ze!

  • 07 November 2005 - 16:29

    Pim En Lies:

    Gaaf zeg naar tibet nou wij gaan 22 nov. die richting op hi hi. maar vliegen je gewoon voorbij en zwaaien even naar je. Blijf genieten en bedankt voor je mooie brief en het spel kolonisten staat al klaar naast het kaas plankje tegen die tijd wel schimmel kaas geworden groetjes pim en lies

  • 07 November 2005 - 17:33

    Jos En Marianne:

    Hoi Sas,

    Uit je verhalen blijkt dat je weer aardig bent opgeknapt! Fijn, hoor! Geniet van je reis naar Tibet! We horen wel weer van je als het mogelijk is! Veel liefs van J&M

  • 07 November 2005 - 17:34

    Oom Ton:

    Oke'Sas,
    wees voorzichtig en een prettige vakantie toegewenst.

    Groetjes en xxx van ons 3.

  • 07 November 2005 - 18:47

    Hettie En Jan:

    hoi sas was ik maar dertig jaar jonger lekker genieten hoor fijne tyd in tibet

  • 08 November 2005 - 07:17

    Jos En Marianne:

    Daar ga je dan...........
    Ti(be)taan!!!!!!
    Veel succes,
    J&M

  • 08 November 2005 - 13:38

    Jeroen:

    Ok Sassefras!! Veel plezier en de groeten aan de Dala Lama.... xxx

  • 09 November 2005 - 13:32

    Martijn:

    sassefras, oftewel smurfin.

    veel plezier in de ijskou, ik ben jaloers.

    ik zal morgen es kijken of ik een date met je moeder kan regelen

  • 11 November 2005 - 13:04

    Nic:

    Hey Sas!
    Las net je mailtje... Succes met de Diacure maar geniet van al het moois en tot over twee weekjes....dikke kus Nic

  • 13 November 2005 - 16:09

    Oma En Opa Piet:

    Wij hebben je brief ontvangen en zijn daar heel blij mee.
    Nu, na het werken, veel plezier en voorzichtig zijn. Veel liefs van ons.

  • 20 November 2005 - 12:05

    Jan & Ans:

    we hebben pas van je broer van het bestaan van deze site gehoord; hartstikke leuk, we gaan je zeker volgen; heel veel plezier en doe voorzichtig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site. Ik heb destijds vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en daarna ben ik doorgereisd naar Tibet, Thailand en Cambodja. In 2007 werd het weer tijd voor een volgende verre reis. Ditmaal was de bestemming India. Mijn belevenissen aldaar zijn ook terug te lezen. Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen neemt toe. Het begint weer te kriebelen! Ik ben dan ook alweer een tijdje op een plan aan het broeden. Deze keer mag ik mijn (geplande) reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 110120

Voorgaande reizen:

20 September 2009 - 17 Maart 2010

sabbatical 2009-2010

02 Juni 2007 - 20 Juni 2007

Incredible India

08 Augustus 2005 - 29 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: