Gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Schippers - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Allereerst, de beste wensen voor 2006!!! Ik hoop dat het een gezond, liefdevol en avontuurlijk jaar gaat worden ;)

Ik vertoef inmiddels op Koh Chang (een eiland). Na een uitputtend lange zoektocht hebben we gisteren op de valreep een bungalow gevonden. Alle guesthouses en strandhutten waren vol, dus we waren even bang dat we op het strand moesten slapen. Gelukkig was dat niet het geval!

's Avonds zijn we naar een geweldig feest gegaan op het strand. Lekker met mn blote voeten in de zee staan dansen!!!

Check ff de foto's bij dit verhaal, dan kun je zien hoe ik de eerste dag van het nieuwe jaar heb doorgebracht :)

Veel liefs van Sas

  • 01 Januari 2006 - 17:29

    Oom Ton:

    Hi Sas,
    natuurlijk ook een gezond en goed 2006 toegewenst.
    Was leuk om toch even je stem door de telefoon te horen bij Oma.
    Hoop ook nog eens een keer in mijn zwembroek aan een mooi strand het nieuwe jaar in te gaan.
    Geniet er nog even lekker van want het is zo eind januari.

    Liefs van ons 3

  • 02 Januari 2006 - 07:28

    Lijn:

    Lieve Sas,

    Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2006 en geniet volop van je laatste dagen in Thailand! Als ik je foto's zie, kan ik niet wachten tot ik ook daar lekker in mijn bikini rondhobbel. Maar weet je wat? Dat ga ik eerst aan een strand in Ozzie doen ok? :-)

    Bye for now en we keep in touch!

    X Lijn

  • 02 Januari 2006 - 08:05

    Pap En Mam:

    Het ziet er weer heerlijk uit, fijn hoor.
    Oma vond het ook erg leuk om je stem te horen en Marjolijn had ook gebeld dus helemaal top.
    De start van 2006 is heel bijzonder en ik hoop voor je dat de rest van het jaar dat ook wordt.
    Dikke kus van ons.

  • 02 Januari 2006 - 16:01

    Dees & Jeroen:

    Erg leuk Sas..... maak ons lekker jaloers met die foto's van het strand! ;-) maar jij ook de beste wensen meid. Tot later...

  • 02 Januari 2006 - 17:48

    Harm En Sue:

    He sas dat is lang geleden. we lezen en zien dat je je aardig vermaakt daar in thailand. leuk om veel bekende dingen te zien waar wij ook zijn geweest. groetjes en veel plezier, en dat de tijd maar langzaam mag gaan. Harm & Sue

  • 02 Januari 2006 - 23:56

    Ria Maassen:

    Hoi Saskia,hierbij wens ik je een heel gelukkig nieuwjaarin goede gezondheid.Je zit nog steeds een eind weg.Het lijkt mij heerlijk toeven in Thailand.Je moeder en ik hebben vanavond weer lekker gezwommen.Zo blijf ik op de hoogte van de allerlaatste nieuwtjes.Zo komen de laatste dagen in zicht.Hier gaat alles zijn gangetje.De praktijk van Debora is erg mooi geworden.De opn dag heeft zijn vruchten al afgeworpen.De tuin is werkelijk een plaatje geworden,de planten staan er nu ook in,daardoor is het een mooi geheel.Debora is vanmorgen uit Servie vertrokken en blijft nu tot zaterdag in oostenrijk.Nog even genieten van de sneeuw.Ik mis Sanja wel.Anders was ze nu bij ons geweest.Ik wens je nog een fijne tijd daar en tot ziens in Schipluiden.Hartelijke groeten ook van Bert.

  • 03 Januari 2006 - 10:41

    Neef Jeroen:

    hoi Sassefras!! Wat een plek om het nieuwe jaar in te gaan zeg... in één woord ge-wel-dig! daarom ook de beste wensen voor jou en geniet er nog van he! leuk om je ook nog even gesproken te hebben bij oma, je klinkt nog hetzelfde iig ;-)! dikke kus jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Na een tijdje stilte heb ik deze site weer in gebruik genomen. In 2005 heb ik voor het eerst een lange reis gemaakt en mijn verhalen opgeschreven op deze site. Ik heb destijds vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en daarna ben ik doorgereisd naar Tibet, Thailand en Cambodja. In 2007 werd het weer tijd voor een volgende verre reis. Ditmaal was de bestemming India. Mijn belevenissen aldaar zijn ook terug te lezen. Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en het verlangen om weer te gaan reizen neemt toe. Het begint weer te kriebelen! Ik ben dan ook alweer een tijdje op een plan aan het broeden. Deze keer mag ik mijn (geplande) reis onder de noemer 'sabbatical' scharen. Vanaf september 2009 trek ik de stoute(berg)schoenen weer aan en ga ik een half jaar rondreizen, bij verre vrienden op bezoek en nieuwe exotische oorden ontdekken! Ik heb er zin in! Jullie ook?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 110124

Voorgaande reizen:

20 September 2009 - 17 Maart 2010

sabbatical 2009-2010

02 Juni 2007 - 20 Juni 2007

Incredible India

08 Augustus 2005 - 29 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: